Ramalan Sains Pertanian SPM 2016

WOW!!!!! TEKNIK PEMERIKSAAN KERTAS 1 DAN 2 UNTUK GURU AKAN DIBINCANG SELEPAS RAMALAN KERTAS 2 SAINS PERTANIAN SPM 2016 MUDAHNYA...... UNTUK ... LULUS ... SAINS PERTANIAN .... 2016???????? Sila Download fail Fakta Kertas 1 ...PdP Abad ke 21 ,Guru Abad ke 21, RPH Abad ke 21 ,Contoh RPH Nazir menilai, contoh rph pelbagai bentuk......sila muat naik pada bahagian PdP abad ke 21..terkini terkini.....Ramalan Sains Pertanian SPM 2016 ..... dibincangkan ..mulai .. ..30 mei 2016 . .

20 April 2010

Fertikits



Pelajaran Sains Pertanian bagi Menengah Atas dan KHB (Pertanian ) Bagi Menengah bawah di sekolah Daerah Hulu Selngor mendapat bonus dari MARDI dengan kerjasama Pejabat Pelajaran Daerah Hulu Selangor menganjurkan program Satu Sekolah Satu Fertikits. Tujuan program ini adalah untuk memberi pendedahan kepada pelajar tentang aktiviti pertanian yang boleh diusahakan dengan kaedah fertigasi dan teknologi ini boleh dijadikan sebagai alat bantuan mengajar dimana kaedah penanamannya boleh dilakukan dalam bilik darjah.
Kepada sekolah yang terlibat diucapkan tahniah kerana terpilih sebagai peserta dan akan menerima satu set fertikits sumbangan pihak MARDI.
Sekolah berkenaan ialah SMK Syed Mashor, SMK Kg. Soeharto, SMK Serendah, SMK Sungai Choh, SMK Bukit Sentosa, SMK Bandar Baru Batang Kali, SMK Gedangsa, SMK Bukit Sentosa 2, SMK Kalumpang, SK Ulu Yam Bharu, SJK T Ladang Batang Kali dan SJK C Batang Kali.
Makluman program adalam seperti berikut:
Tarikh : 18 April 2010 (Ahad)
Masa : 2.30 Petang
Tempat : Dewan Suluh Budiman, SMK Syed Mashor
Perasmi : Yang Berhormat Datuk Seri (Dr) Noh bin Haji Omar
Menteri Pertanian Industri Asas Tani Malaysia.
Tahniah kepada yang terlibat, hadir bersama guru dan ahli persatuan ibu bapa sekolah masing-masing bagi menjayakan majlis tersebut.

No comments:

Post a Comment

Peperiksaan Pecubaan Sains Pertanian SPM 2012 Selangor

Ruang Pesanan.